Dag 1 en 2 - Het Nieuw Zeeland avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dick Bernhard - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Het Nieuw Zeeland avontuur - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dick Bernhard - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 - Het Nieuw Zeeland avontuur

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Dick

20 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Dag 1 en 2 - 20-21 december 2014

Al zo'n beetje een jaar leven we er naartoe, en dan opeens is de dag daar: we vertrekken! We hebben Patrick zo gek gekregen om vroeg op te staan en ons naar Schiphol te brengen. Hij is keurig op tijd, dus geen gestress op weg naar het vliegveld.
Het is de eerste keer voor ons allebei dat we zo ver en zo lang weggaan, dus toch wel wat spanning. Maar gelukkig verloopt de hele heenreis vlekkeloos. Het is een lange zit, maar een filmpje, wat muziek en een maaltijd hier en daar houden ons wel bezig. De tussenstop in Singapore herinnert ons eraan dat het toch echt bijna kerst is.

We landen keurig op tijd op Auckland Airport, en door de douane gaat ook aardig vlot. Het hotel dat ik vooraf had geboekt bleek toch iets minder dichtbij het vliegveld te liggen dan gedacht, dus uiteindelijk liggen we om 1:30 uur lokale tijd eindelijk in bed na een reis van zo'n 25 uur. Verrassend genoeg vallen we allebei vrij snel in slaap, maar na een uurtje of 4 blijkt toch dat we nog wel even aan het tijdsverschil moeten wennen…